jag hatar hatar och hatar..

hejsan svejsan lingon gren ;)gissa vad jag har gjort hela helgen :D:D:Djag har varit med bästa antonia :)jag sov hos henne ifrån lör-sön:)det jag asssssssssssssss kuuuuuuul!måste göra om det bah :ohaha skoja men jag måste göra om dej :)jag pallar inte skriva vad vi gjorde för då skulle jag sitta uppe hela natten >.<mohaha, rubriken kanske inte passar in så bra, men asså,,just nu är jag osams med 300000000 st..bland annat, en av antonias klasskompisar som tror att hon är bäst på att dansa!haha jag bryr mej inte om du ser det här :s(?)om jag ska vara riktigt seriös så dansar hon som värsta *piiip*..jag tänkte skriva en sak till jonna:VARFÖR HATAR DU MEJ NÄR JAG INTE HAR GJORT DEJ NÅGOT!JAG SKREV BARA TILL DEJ PÅ MSN ATT JAG TYCKER ATT DET ÄR ONÖDIGT ATT SLÖSA TID PÅ ATT BRÅKA MED ANTONIA!!!!!hehe :$
jag tänkte dra nu, och det här blev ett kort inlägg ;)

//felicia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0