hata rubriker

hej hej alla läsare (om det nu finns några kvar) jag har inte orkat skriva på ett tag nu..får börja sluta med det ;) har jag bloggen så måste jag ju skriva i den eller hur?eftersom jag inte har skrivit på ett tag så vet jag inte vad jag ska skriva om :p jag har en fråga till er..har ni varit med om att några ringer dej/er och skriker FJORTIS!!WANNABE!!FJOORRRRRTIIIIIIIIISSSSSSSSSS!!!!det var jag med om i lördags och en av dom som var med om i lördags(hoppas du läser det här).då var charlies farmor och låssas farfar här då det rimgde på telefonen..jag svarade och fick höra det..jag hade inte lust att säga ngt så jag sa inget.hörde bara på dom när dom skrek.ni kanske undrar hur jag vet att det var dom?jo för dom skrek ''pippi för fan'' och en av dom som var med hon har blogg.och där skrev hon någotning om roligaste dagen i sitt liv och att hon inte kunde sluta säga pippi för fan eller något sånt.AVSLÖJADE!det värsta är att jag går i samma skola som dom.och en av dom går i min klass och sitter breve mej i klassen..ska prata med honom imorron och jag märker om han kommer ljuga.oj gud vad klockan rinner iväg.skulle sova för nästan en timme sen.ska dra iväg nu..

//felicia


    (bilderna blir större om du trycker på dom)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Ville bara säga att det visst finns folk som läser din blogg & som vet hur det är att inte bli omtyckt när man är yngre! Det känns som det är allt här i livet, att inget kan bli bättre men jag lovar dig så blir det inte!!! Det vet jag själv då när jag nu är äldre & kan se att jag mår bättre än du som mobbade! JAg lovar du får din revansh! GE INTE UPP!

2008-12-17 @ 14:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0